We noticed you are coming from US. Would you like to continue shopping on Abposters.com?
OBJEVTE nejvýhodnější AKCE pro tento týden: FOTOTAPETY sleva 20 % ×

Zajímavosti z vývoje her ze série Warcraft

30. 01. 2020

Už je to neuvěřitelných 26 let, co spatřila světlo světa první hra ze série „ Warcraft“. Ano, je to tak. Je to už více než čtvrt století. A Zatímco jedna generace si pomatuje první kroky tohoto univerza, ta druhá byla pohlcena hrou ” World of Warcraft“. Právě ta druhá generace tento rok dostává možnost vyzkoušet si přelomový bod série a tím je „ Warcraft 3: Reforged“, Jedná se o remaster původní hry, tedy má lepší grafiku a vyladěnější ovládání.  My jsme si pro vás při této příležitosti připravili zajímavosti z vývoje každé hry série. Ať už jste přívrženci Aliance nebo Horde, doufáme, že ve vaší mysli vyčarujeme magickou atmosféru a chuť dát novému remasteru šanci.

 

Warcraft: Orcs & Humans

Jak už jsme říkali v úvodu, videohra „ Warcraft: Orcs & Humans“ byla poporvé vydána v roce 1994 ( Na Mackinstosh v roce 1996).  Touto hrou všechno začalo a zrodil se úplně nový svět, který o pár let později svými příběhy a postavami ovládl celý herní svět. Co jste ale možná nevěděli je, že tato hra neměla žádný scénář! Dialogy ve hře vznikly improvizací v nahrávacím studiu. Ptáte-li se tedy, zda je pro videohry nutné mít dobře vytvořené dialogy a příběh, Warcraft vám možná na tuto otázku právě odpověděl 😊

 

 

Warcraft II: Tides of Darkness

Pokračování úspěšného prvního dílu na sebe nenechalo dlouho čekat a bylo vydání na přelomu roků 1995 a 1996. Jednou z věcí, která velkému množství hráčů unikla je, že v roce 1997 Blizzard exkluzivně předal práva na vývoj a distribuci konzolové verzi verze společnosti Electronics Arts, aby usnadnila vydání hry pro Playstation a Sega Saturn. Je tomu skutečně tak. A proč je to vlastně tak zvláštní? Protože momentálně společnosti Blizzard funguje po společností Activision, která je více méně soupeřem Electronic Arts. Vzhledem k tomu, že budoucnost Blizzardu pod Activision nevypadá nejrůžověji, bylo by zajímavé vědět, co by bylo dál, kdyby spolupráce s EA neskončila touto hrou, ale pokračovala doteď.

 

Warcraft III: Reign of Chaos

Snad nejznámější hra z počáteční trilogie byla vydána v roce 2002 a byla přesně dopředu naplánovaná. Nebo ne? Třetí hra v pořadí se původně měla jmenovat „Warcraft Adventures: Lord of the Clans“ a měla vyprávět pouze Thrallův příběh. Ten byl ale nakonec zakomponován do finální hry.  To ale není všechno. Potom, co vedení společnosti odmítlo vývoj již zmíněné první hry kvůli nízké kvalitě, přišel nápad na hru s názvem „Warcraft Legends“, která měla být z pohledu třetí osoby, bez výstavby a strategie (Jak bylo v sérii dříve zvykem). Ani tento plán nakonec nevyšel, a to i přes to, že hra byla již ve vývoji. Její základní struktura se ale nakonec použila na Warcraft III.

 

 

World of Warcraft

Změny zavedeného strategického stylu se ale přece jen fanoušci série dočkali, a to v roce 2004, kdy přišla MMORPG hra World of Warcraft. Tu snad ani netřeba do detailu představovat – hra je aktivní dosud a slyšel o ní asi už každý. Fakt, který vám ale prozradíme, je opravdu exkluzivní. Na internet se totiž dostal pouze před měsícem, kdy měl Jeff Kaplan (momentálně vedoucí designér hry Overwatch) speciální vánoční stream na servisu twitch.tv. Prozradil, že v době, kdy ještě pracoval na vývoji hry World of Warcraft, dostali vývojáři za úkol odprezentovat vedení společnosti svou práci. Vytvořilo se tedy “demo”, které mělo ukázat všechny důležité aspekty hry, ale jen pár minut před prezentací spadly herní servery a vývojáři museli improvizovat prakticky z úvodní obrazovky, na které ze samotné hry nebylo nic vidět. Musíme jim poděkovat za jejich snahu, protože kdyby je improvizace nebyla taková skvělá, nikdy bychom se této hry pravděpodobně nedočkali.

 

 PODÍVAT SE DO KOLEKCE WARCRAFT

Katka

Social Media and Email Specialist, known as a big fan of superhero movies, especially Avengers, Deadpool and Batman.

www.instagram.com/kat_y_mana



Decorate your life!

S Posters.cz jsme na českém trhu od roku 1999 a postupně jsme se stali jedni z největších prodejců plakátů, fototapet, obrazů, obrazových reprodukcí a merchandise předmětů. Rok co rok se rozrůstáme a snažíme se přizpůsobit naši nabídku vašim preferencím. U nás si můžete nechat vytisknout vlastní plakát, zarámovat fotografie a nebo se na našem blogu obohatit o spoustu informací ze světa filmů, seriálů a inspirovat se v oblasti bytového designu.
Vydejte se na cestu našimi stránkami a najděte přesně to, co vašemu domovu chybí.

 

© 1999 – 2020 Europosters, s. r. o.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací Souhlasím ×