We noticed you are coming from US. Would you like to continue shopping at Abposters.com?
-20 % na vybrané produkty na zeď ZÍSKAT SLEVOVÝ KÓD

FAQ

Často kladené dotazy

INFORMACE O OBJEDNÁVCE

1/ Jak mohu sledovat svou zásilku?

Trackovací link pro sledování zásilky je uveden v potvrzovacím e-mailu, který dostanete po odeslání objednávky. Upozorňujeme, že odkaz na sledování zásilky může začít fungovat s mírným zpožděním. Trackovací link pro sledování zásilky najdete také ve svém účtu v sekci „Moje objednávky“ po rozkliknutí detailu objednávky.

 

2/ Jak mohu zrušit svou objednávku?

Objednávku můžete zrušit ještě před jejím zpracováním ve svém účtu v sekci „Moje objednávky“. Otevřete detail objednávky a v pravém horním rohu najdete tlačítko „Stornovat“. V jakémkoli jiném případě nás prosím kontaktujte na info@posters.cz.

 

3/ Kde si mohu stáhnout fakturu?

O fakturu můžete požádat e-mailem, není zasílána automaticky. Napište nám na info@posters.cz, uveďte číslo své objednávky a my vám fakturu zašleme co nejdříve.

 

4/ Jak mohu změnit adresu v objednávce?

Pošlete nám e-mail na info@posters.cz ještě před vyřízením objednávky, abychom ji mohli změnit než bude odeslána. Uveďte prosím číslo objednávky a správnou doručovací adresu.

 

5/ Jak dlouho trvá doručení zásilky?

Předpokládaná doba dodání je uvedena na stránce detailu každého produktu nebo ji najdete na stránce „Platba a doprava“. Nejpřesnější odhadované datum dodání vybraných produktů naleznete v nákupním košíku před jejím potvrzením.

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

1/ Jak mohu zásilku vrátit?

Objednávky lze vrátit podle našich zásad pro vracení zboží uvedených na stránce „Reklamace a vrácení“. Pro zjednodušení procesu vrácení použijte náš online formulář pomocí služby Retino.

 

2/ Jak mohu nahlásit poškozenou objednávku?

Pokud byla vaše objednávka doručena poškozená, nahlaste to prosím co nejdříve prostřednictvím e-mailu na info@posters.cz, nejpozději však do 48 hodin od doručení, aby mohla být reklamace přijata. Uveďte prosím číslo objednávky a přiložte snímky poškozeného zboží, obalu a krabice.

 

3/ Jak mohu nahlásit chybné nebo chybějící zboží?

Pokud vám chybí výrobek nebo jste obdrželi špatný výrobek, nahlaste to co nejdříve prostřednictvím e-mailu na info@posters.cz, nejpozději však do 48 hodin od doručení, aby mohla být reklamace přijata. Uveďte prosím číslo objednávky. V případě, že jste obdrželi nesprávný produkt, přiložte prosím fotografie nesprávného zboží, abychom reklamaci mohli posoudit.

SLEVY A PROPAGAČNÍ AKCE

1/ Proč nefunguje speciální nabídka 3+1?

Při použití akce 3 + 1 si můžete objednat libovolné 3 produkty z naší nabídky a vybrat si plakát dle vlastního výběru zdarma. Zdarma můžete vybírat z plakátů označené štítkem "STANDARD QUALITY".
Více informací naleznete na stránce Akce a slevy.

2/ Jak se mohu odhlásit z odběru propagačních e-mailů?

Můžete použít odkaz v zápatí každého e-mailu, případně nás kontaktovat na privacy@europosters.eu nebo na info@posters.cz, a poté obdržíte potvrzovací e-mail o odhlášení odběru.

 


Pokud jste nenašli odpověď, neváhejte nás kontaktovat v chatu, na e-mailu info@posters.cz nebo nám zavolejte na +420 210 440 210.



Posters.czTvořím svůj svět

S Posters.cz jsme na trhu již od roku 1999 a postupně jsme se stali jedním z největších prodejců plakátů, obrazů a licencovaných merchandise dárků v Česku i v celé Evropě. Máme skladem ohromnou nabídku filmových, herních či sportovních plakátů všech velikostí i plný sklad originálních dárků pro zaryté fanoušky Star Wars, Harryho Pottera, komiksů či celé rodiny Warner Bros. Hrnky, figurky, puzzle i oblečení jsou totiž tím nejlepším dárkem pro všechny bez rozdílu věku či zájmů. Jestli jsi ale fanda spíš interiérového designu, tak i pak jsi tu správně! Máme vlastní tiskárny a tak fototapety, ilustrace, fotografie či umělecké reprodukce tiskneme jak na běžícím páse a dennodenně posíláme do více než 25 zemí.


© 1999–2024 Europosters, s. r. o. Všechna práva vyhrazena.

Top