OBJEVTE nejvýhodnější AKCE pro tento týden: DISNEY sleva -15 % Více informací ×

Dlouho očekávaná recenze Avengers: Infinity War!

17. 05. 2018

18 filmů v průběhu 10 let. Přesně tak neuvěřitelné číslo nám přineslo studio Marvel. 18 filmů, ve kterých jsme měli možnost prozkoumat různé části vesmíru, zažít množství odlišných příběhů a vidět pád některých padouchů, či hrdinů. Marvel se ale tentokrát rozhodl přinést na plátna ten nejvíc očekávaný trhák, považovaný za nejlepší volbu produkce tohoto studia. Někdo by si možná myslel, že je to konec Marvelu, jakýsi vrchol celé tvorby, ale…  pravdou je přesný opak, milý Avengere. Všechno teprv začíná!

Nejambicióznější crossover

Tak takový přívlastek si nesl nejnovější film Avengers až do minulého roku. V prvním momentě šlo hlavně o nereálnou myšlenku spojit co nejvíce hrdinů v jedno. Konkrétně šlo o spojení Guardians of the Galaxy, původních AvengersDoctor StrangeBlack Panther a mnoho dalších. Hodně lidí tomu dokonce nevěřilo a z této myšlenky kolovaly na internetu virální vtípky, ale troufáme si tvrdit, že se dosmály. ?

Po úspěšných filmech jako Černý Panter, Thor Ragnarok, Strážci Galaxie, měl Marvel nejlepší předpoklady na úspěch Avengers v takovéto sestavě. Tvůrci vzali z každého filmu to nejlepší a spojili v jedno. A zafungovalo to přímo dokonale. Drzý humor Star Lorda kombinovaný se Spider Manovou pubertálností nebo Iron Manova serióznost za každých okolností byla k nezaplacení.

Nekončící akce

Nikdy jsme se při sledování akčního filmu necítili tak vtáhnutí do děje. Za to vděčíme hlavně speciálním efektům, které byly při různých bojových scénách použity. Byl by tedy hřích na ně zapomenout a nevyzdvihnout jejich kvalitu. To, co nás ale skoro donutilo vstát z křesla a povzbuzovat naše zápasníky, byla rozhodně kvalita scénáře a kamerových záběrů. Produkční tým odvedl opravdu skvělou práci a my jsme se díky nim v kině opravdu nenudili. Bojové scény byly ve filmu skoro pořád, ale ta nejlepší se odehrála na závěr celého filmu – útok na Wakandu. V pozadí zazněly známé soundtracky z jednotlivých filmů, Thor dostal do ruky novou zbraň, Hulk změnil bojovou formu a všechny tyto detaily udělaly z této jedné scény to nejlepší z celého filmu.

Samé zvraty

Pokud jste film už viděli, tak pravděpodobně s námi budete souhlasit, když řekneme, že tvůrci se dívali až moc na Game of Thornes. Co to mají s tím zabíjením oblíbených hrdinů??? Od úplně první scény, v které zemře Loki, až do konce filmu, naše od dětství oblíbené postavy jen tak mizí. Tento film nás skutečně několikrát šokoval.

Ano, uznáváme, vznikla z toho nakonec kvalitní dějová linka, ale pokud si pamatujete na náš minulý článek o Avengerech, avizovali jsme smrt jen jedné postavy a ne skoro VŠECH!!

Po několika drincích a dlouhé diskuzi a rozebírání nejpodrobnějších detailů filmu, jsme přišli k jednoznačnému závěru: Noví Avengers jsou skvělí!
Myšlenka sjednotit několik naoko nesouvisejících filmů v jeden, se záměrem porazit skutečné zlo společnými silami, poukázání na to, že v jednotě je opravdu síla, to je to speciální, co na těchto filmech tak milujeme. Tato novinka nám poodhalila opravdu hodně z nepoznaného vesmíru jménem Marvel. Napříč tomu, že někteří z nás nepoznali příběh všech hrdinů, v ději jsme se rychle zorientovali. Nikdy předtím se rok čekání nezdál tak dlouhý jako teď. V tuto chvíli nezbývá nic jiného, než jít do kina a na film se podívat ještě aspoň jednou.

Vše z infinity war

&

Nahlédněte do vesmíru Marvel