Filmová recenze: Spider-Man: Homecoming

02. 08. 2017

Spider-Man, Spider-Man, umí hlavou dolů lézt! Je to super pocit, vidět našeho přátelského a oblíbeného super hrdinu vrátit se na velké obrazovky. My v Posters jsme se právě vrátili z kina a můžeme vám prozradit, že jsme s novým Spider-Manem více než spokojeni. Říkali jsme si, že by bylo fajn se s vámi, s fanoušky, podělit o naše pocity, takže sem propašujeme další filmovou recenzi. Upozorňujeme na drobné spoilery, ale nic velkého. Nechtěli bychom vám váš zážitek z filmu zničit.

V okolí je nový pavouk

Marvel začal velmi dobře s úvodní písničkou Spider-Mana. Bylo to takové vřelé uvítání pro postavy. Už bylo načase také přivítat nového Spider-Mana, a tak se i stalo. Tom Holland je super nový Peter Parker se svou neviností a středoškolskými problémy. Peter je kluk, který se snaží zastavit velké a strašidelné zloduchy, zatímco se usiluje o nevynechávání moc hodin ve škole.

Dobro

Teta May prožila zajímavý vývoj z neviné starší dámy na atraktivní tetu. Líbilo se nám, že měla větší roli v Peterově osobním životě, ale ty sexy vtípkyna její účet už byly časem dost ohrané. Náš nejoblíbenější dobrák z filmu byl ale Ned. Byl strašně vtipný a jeho pomoc při akčních scenách byla úžasná a realistická. Jako dobrý parťák to zvládnul na jedničku. Žádné superschopnosti, žádný problém.

Zlo

Pojďme si také povědět něco o zloduších. Byli jsme velmi potěšeni, když jsme viděli menší padouchy z komiksů. Samozřejmě máme na mysli Vultura, Shockera a třetího zloducha, kterého vám zatím nebudeme prozrazovat. Vulture měl super design kostýmu a bylo super vidět Shockerovu technologii v akci. Škoda jen, že Vulture neměl ve filmu svou nejlepší schopnost (vysavač mládí) a Shocker měl svou zbraň jen na jedné ruce. Ale nemůžeme být moc vybíraví že? I tak byli super.

Pavoučí příběh

Filozofie filmu z našeho pohledu ukazuje problémy dnešních nadaných mileniálů. Peter je chytrý teenager, který se chce dostat do “big league” (Avengers), vybírá si jako vzor Tonyho Starka a je ochoten odejít ze střední školy, aby dosáhl svého snu. Teenageři v dnešní době mají podobný problém. Vidí mnoho úspěšných businessmenů, kteří odešli ze škol a univerzit, aby prosadili svůj business. A tohle téma se neslo celým filmem.

Za nás byl tento film naprosto super. Viděli jsme i Kapitána Ameriku a Iron Mana. Byli jsme svědky třech dějství, které byli zajímavé, ale rozhodně vám je neprozradíme. Řekneme jen jednu věc, rozhodně si počkejte až skončí závěrečné titulky. Trpělivost je většinou dobře odměněna haha.

Doufáme, že se vám naše recenze líbila. A pokud máte rádi Spider-Mana, namiřte své sítě k naší Spider-Man kolekci.

Více Spider-Man merchandise

Dominika

I enjoy making people happy. If you are into traveling, food and are funny you are my type of person. One Direction is my one true love, and I'd like to learn how to play the piano.

POSTERS.CZ je od roku 1999 jedničkou na českém trhu.
Nabízí největší výběr výběr zboží a služeb v oblasti prodeje plakátů, posterů, fotografií, fotek a doplňků jako jsou placky a odznaky, magnety nebo kalendáře. Všechny plakáty i reprodukce lze na přání zarámovat.

Vybíráme pro Vás nejkrásnější obrázky, obrazy, fotografie, fotky a obrazy z celého světa.

3 + 1 zdarma

Objednejte si 4 libovolné plakáty z naší nabídky a zaplaťte jen 3!

Sleva se automaticky projeví při objednávce v nákupním košíku, kde je při nákupu 4 plakátů automaticky odečtena cena jednoho z nich – jedná se vždy o nejlevnější položku v objednávce. Akce 3+1 zdarma platí i v případě, pokud budete mít v objednávce 8 ks nebo 12 ks produktů. Získáte tak 6+2 nebo 12+4 zdarma.

AKCE 3+1 ZDARMA se vztahuje na:

Pozn.: Akce 3+1 zdarma se aplikuje na výše uvedené produkty a to i v případě již zlevněných položek.

A nevztahuje se na:

fototapety, odznaky, badgepacky, plechové cedule, hrnky, sluneční brýle, kalendáře, klíčenky, odznaky do bot, samolepky, náramky, magnety, tetování, pouzdra na mobily, hodiny, teploměry, pouzdra na karty, psací potřeby, moderní obrazy a na tisk vlastních fotografií. Pokud se akce v košíku neprojeví, kontaktujte nás na info@posters.cz nebo 777 33 44 55.

Rámování Rámování na klíč, on-line rámovací studio
100% spokojenost 365 dní na vrácení peněz.
Vše skladem Máme vlastní sklady a odesíláme do 48h