Filmová recenze: Já, padouch 3

11. 07. 2017

Už je to tady! Konečně! Nejroztomilejší a nejrozkošnější ze všech! Zlomyslné postavy se vracejí do kin. Jednu věc vám rozhodně můžeme říct, a to že jsme na tuhle chvíli v Posters čekali dlouho. Od posledního dílů jsme se nemohli dočkat, až uvidíme více z milostného příběhu mezi Gruem a Lucy a co s nimi bude potom, co porazili Macho Mana. A samozřejmě jsme se také těšili na naše oblíbené Mimoně. Pohodlně se usaďte, protože vás bereme na prohlídku tímto novým filmem.

Nové výzvy

Na konci předchozího filmu byli Gru a Lucy speciálními agenty v Antipadoušské lize. Samozřejmě proti nim zase bude bojovat nový, vtipný a prďácký padouch. Balthazar Bratt, bývalá hvězda Hollywoodu, který se stal novou hrozbou pro celé lidstvo. Tohle ale není vše, čemu musí naši hrdinové čelit. Grua kontaktuje jeho dávno zapomenutý bratr, Dru, aby mu oznámil, že jejich otec zemřel. Gru se tak bude muset smířit s nově obnovenou rodinou, zatímco bude chytat zločince.

Cesta za jednorožcem pokračuje

Agnes, jedna ze tří holčiček, kterou Gru a Lucy adoptovali, je stále stejně maličká a roztomilá, jako byla v předchozích filmech. A stále je zamilovaná do jednorožců! I když jí její sestry ujišťujou v tom, že jednorožci neexistují, Agnes je stále odhodlaná, jednoho najít. Margo a Edith, starší dcery, se snaží vyrovnat s Lucy, která se ujala role matky v této atypické rodině. A to rozhodně není jednoduché, ani pro super drsnou tajnou agentku, která ničila zloduchy.

Minion Wave Obraz na plátně; Ceny se liší dle velikostí

Mimoni jsou zpět

Všichni se asi shodneme na tom, že bychom mohli koukat na tento film i jen kvůli Mimoňům. Jsou zkrátka jedněmi z nejvtipnější a nejroztomilejších postav, které kdy byly vytvořeny. Filmoví producentni vyslyšeli naše přání a do filmu zapojili i trochu oddělené dobrodružství Mimoňů. Jak víme z filmu o Mimoněch, k tomu aby byli štastní, musí sloužit někomu, kdo je zlý. To ale nová rodina Grua bohužel nesplňuje. Mimoni se tak vydají na své vlastní dobrodružství. Dokonce se na chvíli podívají i do vězení… ale žádné další spoilery!

Mně osobně se film moc líbil. Ať už hledáte film, na který se podíváte s dětmi či jen film u kterého můžete relaxovat, toto je TEN film. Příběh je super a díky vtipům a komickým situacím vám čas strávený u tohoto filmu rychle uteče. Na konci se už nemůžete dočkat, až uvidíte více z Gruova dobrodružství, ale také z dobroružství Mimoňů. Ta malá žlutá stvoření jsou tak vtipná, že vám zkrátka pomůžou se dostat přes těžký týden. Tento film rozhodně musíte vidět.

A rozhodně se nezapomeňte…

Podívat na naše produkty z Já Padouch!

Dominika

I enjoy making people happy. If you are into traveling, food and are funny you are my type of person. One Direction is my one true love, and I'd like to learn how to play the piano.

POSTERS.CZ je od roku 1999 jedničkou na českém trhu.
Nabízí největší výběr výběr zboží a služeb v oblasti prodeje plakátů, posterů, fotografií, fotek a doplňků jako jsou placky a odznaky, magnety nebo kalendáře. Všechny plakáty i reprodukce lze na přání zarámovat.

Vybíráme pro Vás nejkrásnější obrázky, obrazy, fotografie, fotky a obrazy z celého světa.

3 + 1 zdarma

Objednejte si 4 libovolné plakáty z naší nabídky a zaplaťte jen 3!

Sleva se automaticky projeví při objednávce v nákupním košíku, kde je při nákupu 4 plakátů automaticky odečtena cena jednoho z nich – jedná se vždy o nejlevnější položku v objednávce. Akce 3+1 zdarma platí i v případě, pokud budete mít v objednávce 8 ks nebo 12 ks produktů. Získáte tak 6+2 nebo 12+4 zdarma.

AKCE 3+1 ZDARMA se vztahuje na:

Pozn.: Akce 3+1 zdarma se aplikuje na výše uvedené produkty a to i v případě již zlevněných položek.

A nevztahuje se na:

fototapety, odznaky, badgepacky, plechové cedule, hrnky, sluneční brýle, kalendáře, klíčenky, odznaky do bot, samolepky, náramky, magnety, tetování, pouzdra na mobily, hodiny, teploměry, pouzdra na karty, psací potřeby, moderní obrazy a na tisk vlastních fotografií. Pokud se akce v košíku neprojeví, kontaktujte nás na info@posters.cz nebo 777 33 44 55.

Rámování Rámování na klíč, on-line rámovací studio
100% spokojenost 365 dní na vrácení peněz.
Vše skladem Máme vlastní sklady a odesíláme do 48h