We noticed you are coming from US. Would you like to continue shopping on Abposters.com?

Reklamace


Záruční doba a reklamace

Záruční doba začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem a je poskytována na dobu 24 měsíců. Prodejce je odpovědný za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí spotřebitelem nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením.

 

Reklamaci je možné uplatnit poštou, ale i osobně na adrese firmy. K reklamaci doporučujeme připojit popis vady, fotografie zboží, kopii prodejního dokladu a adresu včetně telefonického kontaktu na kupujícího.

Spotřebitel má právo při řádném a včasném uplatnění záruky, jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy - jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy - jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy. Za opakované vyskytnutí vady se považuje, jestliže stejná vada bránící řádnému užívání, jež byla v záruční době již nejméně dvakrát odstraňována, se vyskytne znovu. Větším počtem vad se rozumí, má-li věc současně alespoň tři vady bránící jejímu řádnému užití, - jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne jinak. Prodávající spotřebiteli vydá potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, popř. písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Toto potvrzení zašle prodávající spotřebiteli na adresu dodání spolu s reklamovaným zbožím,při osobním předání vydá toto potvrzení ihned.


V případě oprávněné reklamace má spotřebitel právo na náhradu nákladů spojených s reklamací (zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží). V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má spotřebitel také právo na úhradu nákladů nutných k tomuto odstoupení.

Výjimkou jsou rámované produkty - viz reklamace rámovaného zboží.

Nevztahuje se na barevné rozlišení tisku - tzn. že každý monitor má  jinak nastavenou barevnou nuanci, a proto se může stát, že určité barvy můžou ve výsledku vypadat více či méně výrazné.

Pokud došlo k poškození obrazu vlivem dopravy, musí zákazník reklamovat zásilku do 48 hodin od převzetí.

Objednávka na tisk fototapety je závazná – jde o dílo na zakázku – objednávka nemůže být zpětně zrušena.

 

Reklamace rámovaného zboží:

Rámovaný obraz je dílem na zakázku, nelze odstoupit od smlouvy, jako u ostatních produktů, do 14 dnů.

Reklamace se uznává, pokud došlo k poškození při výrobě obrazu.

Nevztahuje se na barevné rozlišení tisku - tzn.že každý monitor má  jinak nastavenou barevnou nuanci, a proto se může stát,že určité barvy můžou ve výsledku vypadat více či méně výrazné

Pokud došlo k poškození obrazu vlivem dopravy, musí zákazník  reklamovat zásilku do 24 hodin od převzetí na své poště.



Decorate your life!

S Posters.cz jsme na českém trhu od roku 1999 a postupně jsme se stali jedni z největších prodejců plakátů, fototapet, obrazů, obrazových reprodukcí a merchandise předmětů. Rok co rok se rozrůstáme a snažíme se přizpůsobit naši nabídku vašim preferencím. U nás si můžete nechat vytisknout vlastní plakát, zarámovat fotografie a nebo se na našem blogu obohatit o spoustu informací ze světa filmů, seriálů a inspirovat se v oblasti bytového designu.

Vydejte se na cestu našimi stránkami a najděte přesně to, co vašemu domovu chybělo.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací Souhlasím ×
Top