OBJEVTE nejvýhodnější AKCE pro tento týden: OBRAZOVÉ REPRODUKCE sleva 20 % ×

Recenze: Spider- Man: Daleko od domova

12. 07. 2019

Také jste si při procházce centrem Prahy všimli velkého množství pavučin? Spider – Man minulý týden dorazil nejen do kina, ale také do Prahy! Přinášíme vám recenzi nejnovějšího filmu z dílny Marvelu.

#PETER PARKER – SUPER -LOSER

Pokud jde o souboj s mimozemskými příšerami či šílenými doktory, Peter Parker je přeborníkem. Jenže když jde o holky, tak ani lycrová maska nepomůže. Kdo by totiž tušil, že tenhle kluk po nocích leze po stěnách a zachraňuje svět? Po událostech Endgame má šestnáctiletý Peter superhrdinství už dost. Jeho mentor a životní vzor Iron Man je pryč a svět se ptá: Bude Spider -Man další Tony Stark? Jenže Peter má myšlenky na něco docela jiného. Jeho třída totiž jede na výlet do Evropy!

#BÝT SUPERHRDINOU JE KŘÍŽ

Když vám volá Nick Fury, měli byste to zvednout. Zakladatel Avengerů je sice samá hláška, ale pokud ho budete ignorovat, scénka z Pulp Fiction (Ezekiel 25:17…) vám bude připadat jako slabý odvar toho, co se vám může stát. I přesto ale Peter jeho telefony nezvedá, a tak nemá tušení, že svět ohrožují nebezpeční Elementálové, které je potřeba zastavit. Dokonce si ani nechce zabalit svůj oblek.  Prostě chce být pro jednou normální teenager.

#VŠECHNO JE V TROSKÁCH

Peter má dokonalý plán. V letadle se posadí k MJ, jež tajně miluje. V Benátkách jí koupí přívěšek,který  jí dá v Paříži na Eifellovce. Tomu přece žádná holka neodolá! Jenže o MJ usiluje také třídní borec Brad a tím věci trochu komplikuje. Ne ale tolik jako vodní Elementál, který roztříská celé Benátky. Ačkoliv proti němu už bojuje jiný superhrdina, Mysterio (pozor dámy, Jake Gyllenhaal!), Peter se neudrží a pomůže mu. A pak na něj v hotelu čeká Nick Fury a eurotrip je v troskách stejně jako Benátky…

#MÍSTO PAŘÍŽE PRAHA

Další elementálské běsnění se má odehrát v Praze, kam Nick Fury vyláká celou Peterovu třídu, protože Peter je tvrdohlavý teenager. Praha to nakonec ani moc neodskáče, ale dějí se tu zásadní zvraty, které ovšem teď nechceme vyzradit. Bez překvapení byste si jistě film tolik neužili! Prozradíme jen, že se Peter ještě podívá do Berlína, Holandska i Londýna.

#NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT

Kromě veselých hlášek a situací je ve filmu dostatek akce a super efektů, nechybí ovšem ani emotivní momenty. Přeci jen, Iron – Mana jsme milovali všichni a vyrovnat se s jeho ztrátou není jednoduché. Pokud jste měli pochybnosti, zda film stojí za návštěvu kina, nechte je v klidu rozplynout. Spider-Man: Far from home je jedna z (nej)povedenějších marvelovek!

PROHLÉDNOUT SI KOLEKCI SPIDER-MAN

Katka

Social Media and Email Specialist, known as a big fan of superhero movies, especially Avengers, Deadpool and Batman.