Recenze: Fantastická zvířata a kde je najít

29. 11. 2016

Konečně jsme se dočkali! Pět let uběhlo od uvedení posledního dílu Harryho Pottera, ve kterém se našim oblíbeným třem čarodějům podařilo zdolat toho, jehož jméno nesmíme vyslovit… J. K. Rowling nás vzala zpět do světa čar a kouzel, ale tentokrát se nevracíme do Bradavic. Vydáme se do 20. let minulého století a to na druhou stranu Atlantiku. Kouzelník Mlok Scamander přichází do New Yorku se záhadným kufříkem, ve kterém ukrývá sbírku vzácných magických tvorů z celého světa.

fantasticbeastsblog
Plakát: Fantastická zvířata a kde je najít – New York Streets, cena: 159 ,-

Nový příběh, nové postavy!

J. K. Rowling nás ve srovnání se sérií o Harry Potterovi vrátila zpět o  80 let. Je tedy jasné, že s takovým posunem přichází i zcela noví hrdinové. Mlok Scamander je mladý ,,magický” zoolog, který cestuje po celém světě, aby sbíral magická stvoření. Jedno je zajímavější a ohromující než druhé! Všechny si bere s sebou do kufru, ze kterého se tak stává úplná zoologická zahrada. Jeho dobrodružstvím ho doprovází neobratná, ale statečná Porpentina Goldstein, sestra Queenie Goldstein a zábavný Jacob Kowalski. Do děje se zapojila i jedna další postava, na kterou si určitě vzpomínáte… Albus Brumbál!

Objevte nový kouzelnický svět

Mezi nově vybudovanými new-yorským mrakodrapy objevíte úplně nový svět plný magie. Narazíte například na budovu MACUSA (The Magical Congress of the United States of America) nebo na americkou verzi Ministerstva kouzel. Zapomeňte na Mudly, smrtelníky bez nadpřirozených schopností (tedy bohužel na většinu z nás). V Americe pro ně mají úplně nový název – Nečarové. Vítejte v kouzelnickém New-Yorku!

fantasticbeastsblog2
Plakát: Fantastická zvířata a kde je najít – One Sheet 2, cena: 159 ,-

Fanoušci Harryho Pottera jásají

My jsme si film zamilovali. Reference k originální knize od J. K. Rowling jsou všude, kniha i film jsou zaplněny kouzly od počátku až do konce a je to skutečně zajímavá podívaná. Pokud stále nejste přesvědčeni, prostě to riskněte a zajděte do kina! Film je plný překvapivých okamžiků a nudit se rozhodně nebudete.

J. K. Rowling už také zveřejnila, že budou uvedeny další čtyři filmy, které nás vrátí znovu zpátky do fantastického příběhu. Musíme si ale ještě nějakou tu dobu počkat… Tak relaxujte, vychutnejte si šálek kávy a udělejte si filmový maraton s Harry Potterem. My si čekání zkrátíme výzdobou pokoje, kde už nám teď visí známá kouzelnická trojce (Harry, Hermiona a Ron) a zbývá už jen pověsit na zeď nové hrdiny.

ZAVZPOMÍNEJTE NA NEZAPOMENUTELNOU SÉRII HARRYHO POTTERA

a srovnejte s ní nový kouzelnický svět

FANTASTICKÝCH ZVÍŘAT