Filmová recenze: Ant-Man & Wasp

26. 07. 2018

Marvel letos přináší další film, u kterého se rozhodně nebudete nudit Ant-Man a Wasp. Vzhledem k tomu, jak nás rozesmutnil film Avengers: Infinity War, bylo čekání na Ant-Mana ve znamení otázky, jestli se u Marvelu opravdu rozhodli, že nám letos rozdrtí srdce na kusy, nebo ne. Už jsme příběh tohoto mrňouse a jeho okřídlené kamarádky viděli a naše umíněnost nám nedovolí, abychom vám nesdělili náš verdikt.

Plakát pro vás připravujeme 🙂

Děj se točí okolo Ant-Mana, který si odbývá poslední dny domácího vězení, jež následovalo událostem Captain America: Civil War. Má dovolené krátké návštěvy od své půvabné dcery. I při pouhém pomyšlení na to, že by se zbavil svého staromódního kotníkového náramku, díky čemuž by mohl vyjít z domu a být otcem, jakým se snaží být, se mu zrychlí tep. Vznešené to cíle. Ale život mu dá do cesty za tímto snem pár překážek. Objevuje se před ním výzva k dobrodružství v podobě Hanka a Hope Pymových, kteří se snaží vypátrat Janet, Hankovu manželku a matku Hope, která se ztratila ve kvantové říši. Přirozeně věří, že Scott je jediný, kdo oplývá schopnostmi nezbytnými k jejímu nalezení.

Plakát pro vás připravujeme 🙂

Příběh se nese v odlehčeném duchu, je zábavný a příjemný, a to i navzdory neoriginálnímu a otřepanému záporákovi.  Zápletka není zatížená temnotou nebo smutným příběhem na pozadí, což z tohoto filmu dělá pohodový kousek, jehož jediným záměrem je pobavit. Upřímně mi přišlo vhod, že tento film přišel přímo po Infinity War, protože ten se temným dějem a znepokojujícím závěrem přímo vyznačuje a po jeho zhlédnutí ve mně nezůstala žádná radost a jen mě zdeptal.  Takže se nabízí, že Ant-Man a Wasp byl zamýšlen jako pobavení pro fanoušky, které by je povzbudilo na duchu a dodalo jim pozitivní myšlení a radost. Nicméně děj nebyl příliš bohatý na působivé a fascinující scény, jak tomu bylo v prvním filmu o Ant-Manovi z roku 2015. Nedá se mu však upřít skvělé herecké obsazení, jmenovitě Michael Douglas, Lawrence Fishburne, Michelle Pfeiffer a spousta dalších, což celý film drží nad vodou.

Plakát pro vás připravujeme 🙂

Pro všechny Ant-man fanoušky a Marvel nadšence; oficialně licenované plakáty a merch budeme mít v nabídce už za pár dní !

Víc od Marvelu