Filmové recenze: Udílení cen akademie/Oscarů 2017

01. 02. 2017

Minulé úterý nám konečně byly představeny nominace na Oscara. Ceremoniál udílení cen se bude odehrávat 26. února, kdy nominované filmy budou soutěžit o již proslavenou sošku ve filmovém průmyslu. Film La La Land je momentálně v centru pozornosti s obdivuhodnými 14 nominacemi. Akademie neuděluje ceny jen nejlepším filmům, hercům a herečkám, ale rozděluje i ceny mezi méně známé kategorie. Mezi ně se například řadí hudba – píseň, kostýmy, zvuk a další kategorie, které jsou součástí filmu stejně tak jako herci či režiséři. Právě dnes bychom vám chtěli představit filmy, kterým u nás v Posters fandíme, a také vám dát seznam filmů, jejíchž shlédnutí byste měli rozhodně dohnat.

Některé z našich Oscarových plakátů!; každý za 159 Kč

Cena akademie za vizuální efekty

Kategorii vizuálních efektů je možné považovat za jednu z nejznámějších kategorií celého ceremoniálu. Kdo by si neoblíbil film, kde vizuální efekty vypadají velmi reálně? Mezi nominacemi se objevil očekávaný film minulého podzimu Rogue one: Star Wars Story (stejně jako každý Star Wars film v minulosti). Pokud jste tento film viděli, musíte s námi souhlasit, že vizuální efekty v tomto filmu byly opravdu neobyčejné. Soupeři jsou na tom ale velmi podobně! Doctor Strange a Kniha džunglí si také odnesli nominaci. U nás v kanceláři se ale vůbec nemůžeme dohodnout, který z filmů by si měl sošku Oscara odnést domu. Co si myslíte vy? Kdo by měl vyhrát?

Doctor Strange – Hand and The Jungle Book – Bagheera & Mowgli Teaser Posters; každý za 159 Kč

PROZKOUMEJTE VŠECHNY PRODUKTY DOCTOR STRANGE!

Cena akademie za Hudbu – píseň

Pojďme si připomenout, že soundtrack k filmu je také extrémně důležitý. Všichni si pamatujeme píseň My Heart Will Go on z filmu Titanic či Skyfall od Adele z posledního Jamese Bonda. I když to vypadá, že sošku si domu odnese La La Land, my v Posters milujeme písně z animovaných filmů, protože my zkrátka nechceme nikdy vyrůst! Pro nás tento rok definitivně vyhrává píseň z filmu Trolové – Can’t stop the feeling a píseň How Far I’ll Go z filmu Odvážná Vaiana: Legenda o konci světa

Vaiana – Magical Sea and Trolls – Poppy Posters; každý za 159 Kč

ODCESTUJTE S NAŠIMI PRODUKTY Z FILMU ODVÁŽNÁ VAIANA!

Cena akademie za Kostýmy / Makeup

Obě tyto kategorie jsou stejně důležité jako například kategorie vizuálních efektů. Jako fanoušci Harryho Pottera je samozřejmě film Fantastická zvířata a kde je najít naším favoritem. Volby šatníku z 20. let jsou perfektní! Dlouho jsme nemuseli přemýšlet ani nad naším oblíbencem z nominací kategorie Makeup! Tím jsou samozřejmě zlí hrdinové z filmu Suicide Squad a mezigalaktický styling z filmu Star Trek: Do neznáma.

Fantastic Beasts And Where To Find Them – Group Stand and Suicide Squad – Harley Quinn Good Night Poster; každý za 159 Kč

KUPTE SI MAGICKÉ PRODUKTY FANTASTICKÝCH ZVÍŘAT!

A bez ohledu na to, kdo vyhraje…