OBJEVTE nejvýhodnější AKCE pro tento týden: SCI-FI Více informací ×

Filmová recenze – Lví král

25. 07. 2019

Stejně jako u Knihy džunglí, i do nového zpracování Lvího krále se pustil režisér Jon Favreau, kterého znají fanoušci Marvelu jako věrného společníka Tonyho Starka Happyho. Favreau vsadil na klasiku, kterou milují miliony lidí po celém světě. A rozhodně se to vyplatilo. Výsledek totiž opravdu stojí za to!

#AFRICKÝ SHAKESPEARE

Pokud patříte k těm, kteří nedají na tak trochu shakespearovský příběh lvíčete Simby dopustit, určitě si nenechte tuto novou verzi ujít. Ačkoliv původní disneyovská animace Walta Disneyho je krásná, nové 3D zpracování vám doslova vyrazí dech. Nebudete věřit, že se nejedná o skutečná zvířata! Vážně, dokonalejší vizuální zpracování už snad ani není možné. V původní kreslené verzi si sice tvůrci více vyhráli s výrazy zvířat, ale na druhou stranu, týmu Jona Favreaua se podařilo udržet přirozenost. Takže zkouřeného opičího šamana rozhodně nečekejte 😊 Kdyby Simba nemluvil hlasem Donalda Glovera, dívali byste se prakticky na dokument ze života zvířat na savaně.

#HAKUNA MATATA

Na co se můžete, kromě dokonalého vizuálu, ještě těšit? Třeba na krásnou hudbu Hanse Zimmera a Eltona Johna v novém zpracování, na kterém se podílel mimo jiné i zpěvák, skladatel a producent Pharell Williams. K původnímu soundtracku také přibyly ještě 2 nové písně. Vedle hitů jako Can you feel the love tonight či Hakuna Matata bylo možná už trochu zbytečné přidávat něco nového, ale když už se vám na filmu podílela i samotná božská Beyoncé, musíte ji nechat zpívat trochu více. To dá rozum.

#PROČ MĚNIT NĚCO, CO FUNGUJE?

Se scénářem tvůrci opět vsadili na léty ověřenou jistotu. Stejný je příběh a prakticky i dialogy. Samozřejmě s novými písničkami přibyly i nové scény, ale opravdu nečekejte úplně jiný příběh. Lví král byl a je emocionální horská dráha. Chvíli se dojímáte nad roztomilostí malého Simby, chvíli se smějete u dialogů Timona a Pumby a samozřejmě jedno oko nezůstane suché, když zemře dobrý táta Mufasa, proto si nezapomeňte vzít s sebou do kina kapesníčky. Pokud jste vydrželi neplakat u původního Lvího krále, tenhle super-realistický vás zaručeně dostane!

KOLEKCE LVÍ KRÁL

katka

No dejes para mañana lo que puedes hacer hoy!